keskiviikko 6. heinäkuuta 2016

Helou

Tään blogin aloittaminen on tuntunut semi haastavalta, en oo löytänyt aikaa kirjoittamiselle sillon kun netti on ollut saatavilla... 
Mutta siis heips, oon Emma, 15 vuotias tyttö Helsingistä. Lähden vaihtariksi Yhdysvaltoihin YFU:n kautta 2016-2017, eli oon vaihdon aikana 15-16 v. Lähden siis vaihtariksi heti yläasteen jälkeen, eli aloitan kaksoistutkinnon elintarvikealalla sitten USA:n jälkeen. Ton kanssa on ollut vähän ongelmia, koska kun menin ottamaan opiskelupaikan viime viikolla vastaan, koulu ei tiennyt minkä lomakkeen täyttäisin jotta voisin siirtää opiskeluja vuodella. 
Siispä niin. Lähtö lähestyy uhkaavasti, tuntuu kuin kesä loppuisi kesken. Lähtöpäivän sain tossa viikko sitten, lähden 23.8 eli 47 päivää lähtöön. Lennän ryhmälennolla Frankfurtista Chicagoon, saan jatkolennot kun perhetiedot sitten joskus saapuu. Aikaa mulla riittää, oon vielä Suomessa koulujen alun jälkeenkin pari viikkoa. Tiiän jo nyt että käytän ne pari viikkoa Netflixin katsomiseen ja pakkaamiseen (nolife).
Oon melkein valmis näiden papereiden kanssa, enää pitää saada perhe, viisumihaastattelu pois alta ja vähäiset tavarahankinnat niin oon aikalailla valmis USA:a varten 💕
En oikein tiedä mitä kirjottaisin tähän ekaan postaukseen. En oo saanut paljoa infoa YFU:lta vähään aikaan, joten kirjoittamisen aihetta ei atm ole :D Kirjoittelen aitten vähän myöhemmin kun kerrottavaa tulee xd      

~Emma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti